Gah!!

Äntligen!
Nu vore det väl fan om inte Meredith och Derek ska få ihop det på riktigt!!
Grey's Staff

Om bara farliga McSteamy håller sig borta...
Grey's Staff

Så var det torsdag igen,bara fredag kvar så är helgen här igen!!

Trots aatt jag itne strivs som bäst på jobbet just nu måste jag säga att veckorna bara flyger iväg!! Brukar ju vara så att om det är nåt tråkigt så känns det som om tiden aldrig vill gå, men som sagt, vecka efter vecka bara går...

Har lämnat in om semester nu också... Ljuva semester!! Men det blir bara tre veckor, eftersom jag redan avverkat fyra dagar, och en utomlandsresa hägrar till hösten, så då må jag ju spara lite dagar till dess...
Men dessa tre veckor ska jga fylla med sol, bad, ledighet och lathet!!
(Tror jag ja, vet precis hur det kommer att bli; snickra, jobba, städa...

För vi ska nämligen: 
-riva bron
-gräva dränering runt huset
-panela om huset
-måla huset
-bygga en ny bro
-bygga en veranda/soldäck.
Lär ju knappast bli rast och ro...)

Men så länge kan jag ju inbilla mig att jag kommer få en lugn och skön ledighet i alla fall.....

Nu är det jobb igen!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback