Ljuva ledighet!!!

Ahh, nu väntar nästan två veckors semester, eller ja, en och en halv i alla fall!! Jag och E och V ska ha påsklov!! Guuuud va skönt!! Ska bara vara ledig, ledig, ledig!!!

Typ åka till stugan, kanske åka och bada, pyssla på lite hemma, kanske rent av sätta lite frön...
Och ett härligt avslut blev det oxå, åkte till Blåkulla med barna, självklart utklädd till påskkärring... Käka lite tårta, godis och korv... Gissa om de åt mycket korv... Not...

Imorgon blir det påskpimpel på fisksjön med hela familjen plus systers svärföräldrar och bror och så vidare...
Ska bli skoj, ifjol stod jag som vinnare, väldigt oväntat med tanke på att jag inte ens tänkte vara med, hade inget spö eller nåt... Då kan man undra hur jag kunde vinna, men jag fick låna spö och så, så jag var med och fiskade, och vann!!! Min svåger är sugen på revansch, för han trodde att han vunnit ifjol för han hade många fler fiskar... Så vi får väl se, nu har jag ju lite mer att förlora...

På lördag blir det nog utgång på Lergodset... Några lokala band ska spela så det blir nog roligt!!

Men nu ska jag vila...



Kommentarer
Postat av: lilsis

ledsen att behöva säga det helena, men det är JAG som kommer vinna.. Varför? Därför att jag hatar att pimpla, alltså är jag den mest otippade!

2007-04-05 @ 16:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback