En vecka överlevd...

SÅ var första jobbveckan avklarad...
Har faktiskt inte varit så illa som jag gruvat mig för...
Däremot kom solen nu som alla sa... Lite tråkigt däremot att man ska jobba då...

Men som tur var slutade jag tolv både tisdag och onsdag, vilket inte kändes så jätte jobbigt, speciellt inte eftersom jag och C då hoppade in i bilen direkt, köpte med oss varsin sallad och drog iväg till hennes stuga, som ligger alldeles ensam vid en sjö på solsidan... UNDERBART!! Två dagar i rad dessutom.. Så jag ökade på min badstatistik för denna sommar, som innan jag började jobba låg på EN ENDA GÅNG!!! Skamligt...
Det kunde ju varit värre, som för min sambo som får stå och svettas inne på Z-lyften ända till fyra på dagarna...

Det blir inget Barcelona i alla fall. Vi ska istäållet ta en sista-minuten med C och D, som vi, eller kanske mest C lyckats övertala att han inte avlider om han missar en folkracetävling och istället åker utomlands med oss..
Exakt hur mycket hon egentligen pressade honom med har jag inte fått veta... =) Skulle inte bli brydd om hon naglade fast han i nån livsfarlig brottarställning och hotade med ett hårt punggrepp...=)

Vart vi åker har vi ej bestämt än, men det lutar kanske åt nåt som
Kroatien

Turkiet
Alanya i Turkiet
Eller nåt liknande.. Allt funkar för mig!!

Lovar att berätta så fort jag vet nåt!!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Marajja

Åhhh Kroatien! Dit vill jag åka!
Tror de e billigt oxå!
Åk dit!

2007-08-12 @ 22:41:37
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: animi

Kul att ni börjat planera resan! Vet ju hur mycket du ser fram emot den!

2007-08-13 @ 11:22:01
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback