Höst..

Går ej att undvika att hösten nu närmar sig med stormsteg...
Men samtidigt som jag sörjer denna nästan obefintliga sommaren, kan jag inte låta bli att faktiskt längta till hösten oxå.. Det är en ganska bra årstid ändå faktiskt...
*Man får tända ljus och myyyysa i soffan när det är mörkt ute!!! (Tyvärr har vi ingen öppen spis)

*Man får dra på sig långa härliga koftor och tjocka tröjor!!

*Det är ju inget som återkommer varje höst, men iår ska vi ju faktiskt utomlands..
(Ska åka till C och kolla resor ikväll, det börjar närma sig en bokning!!)

(Det lutar mot turkiet, och detta ser ju inte helt fel ut...)
*Alla gamla repriser slutar gå på tv:n och det kommer nya färska program.
Några favoriter är

Desperate Housewives


Fråga Olle

EKG - är du inte riktigt frisk?
Inte för jag vet om jag är så intresserad av vad programmet ska handla om, men jag kan stå ut med mycket bara för att få se Ann Söderlund, diggar henne skarpt!!
*För att inte prata om alla härliga inredningsprogram!
*Som en alldeles egen punkt kommer såklart:

Grey's Anatomy!! Som jag har längtat, suktat, trånat och saknat... Men snart är det slut med det...
*Och sist men inte minst
Allt_fr_byn_default.jpg
 "ALLT FÖR BYN" såklart, det får man ju inte missa för allt i världen..












Oj, nu verkar det nsätan som om jag bara ska titta på tv i höst...
Lite annat får vi hoppas att det blir!!!
Nu ska jag i alla fall gå (notera GÅ) hem... Klev upp 04.40 i morse för att GÅ ner på jobbet... Så är det när man är billös... Och så ska jag lägga mig till rätta i soffan och avnjuta sista delen av den helt enastående triologin av Stieg Larsson, "Luftslottet som sprängdes".
Ja, kom just på en till punkt
*Ligga i soffan och läsa en massa bra böcker (beställde 6 böcker igår från bokus, 440:-, inte alls så farligt!!) i reklampauserna då mellan alla tv-program jag tydligen ska titta på... :)

Näe, har nu suttit på jobbet framför datan 1,5 timme efter det att jag slutat jobba, måste försöka bryta mig loss nu...

Hej då och ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback