Äntligen dator!!

Nu har jag äntligen fått en egen dator! Min alldeles egna dator!! (Eller ja, E lär väl oxå nyttja den) Fast vi har inte hunnit skaffa bredband än, ska arbeta på det imorgon tänkte jag. Ska nämligen vara hemma och vara hemma och vara sjuk imorgon. Har fått ögoninflammation... Här kommer en bild på det, tagen med datorn!!

(Fast det ser värre ut i verkligheten än på bilden)
Det smärtar och snorar i ögat!! *Snyft* stackars lilla mig...


En liten update om vad som händer för övrigt då...

Jag har sytt alldeles egna julgardiner, alldeles själv!!
Jag har nästan pyntat klart huset inför jul!! (eller man kanske kan tro det, men det finns mycket mer pynt att hämta!!)
Alla julklappar är inhandlade, och nästan alla är inslagna, har lagt ner  mycket energi och kreativitet på inslagningarna i år, resultatet blev jättefina julklappar!!
Och så skaffat dator då!!
Jag och E var och högg oss en julgran i helgen!!
Har lyckats undvika att laga middag i två dagar då två av mina kära systrar tagit hand om den saken.
Igår var M och Lilla Selina hos mig mest hela dagen. Så kom M på att hon kunde leka "Här är ditt kylskåp" och sno ihop middag till oss och hennes familj... OK, jag tänker inte protestera. Och huxflux när vi skulle äta dök lillasyster upp, så det blev stormiddag.
Idag har lillasyster bjudit mig och E på trerätters, eller, vi väntar fortfarande på den tredje, men den är under tillverkning. Denna goda gärning är en "återbetalning" för E hjälpt henne att flytta. Vi är hos Lillasyster just nu, inviger datorn och lånar lite bredband här...
Och det har varit väldigt god mat, både igår och idag!!

Öhm, annars då... Ja, har varit på besiktning av mig själv idag, eller Hälsoundersökning är väl det korrekta namnet. Gick hyfsat bra, jag var inte döende i alla fall...

Näe, nu är det Desperate housewives igen..

Adjö för denna gång... Men nu ska det bli mer bloggande bara bredbandet fixas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback