Hej hej hallå!!

Oj, vad deprimerande tomt det är här...
Har fortfarande inte lyckats fått till nå bredband hemma, och det verkar inte vara det lättaste heller.. Men nu har jag dragit med mig min lilla dator till svärföräldrarna. Det är j*vla bra uppfinning, trådlöst nätverk!! Och så har jag knäppt nå kort med min dator, så nu ska ni få se våran julgran med alla klappar!!


Nu är jag ledig i nästan två veckor!! Ska jobba två dagar mellan nyår och trettondan så det blir inte jättelångledigt...
Idag har jag, mina två systrar (alltså de som delar samma mormor som jag) och pappa varit hos momma och klätt julgranen. Det är väl den första traditionen som träder in...

Nu är jag som sagt hos svärföräldrarna och ska baka julgodis med mina två svägerskor...
Har varit på återvinning och förbättrat samvetet och pantat lite. Sen återstår väl lite städning hemma och så vänta på tomten... Imorgon blir det mer godisbak hemma...
Det som inte blir som vanligt är julafton, som jag inte riktigt vet hur det kommer att bli, men det får väl dagen utvisa. Detta är p.g.a det lilla livet Selina, som måste få träffa hela hennes tjocka släkt på pappas sida oxå..
ssl11803.JPG
Detta lilla underbara liv!!
Var och lunchade med ovannämndasystrar igår, och min storasyster M har insett att hon kan utnyttja Selina...
Vi satt och prata om vad vi hade kvar att ordna inför jul. Då, väldigt strategiskt, fråga hon om inte jag ville följa med hem och leka med Selina. Jo, jag skulle ju egentligen behöva åka hem, men jag kan ju inte säga nej till Selina... Väldigt praktiskt, för då kunde ju hon börja med sina sysslor, med en barnvakt! Medans mina sysslor fortfarande inte är uträttade...

Jaja, nu väntar godisbaket på mig..
God jul och gott nytt år på er allesammans!!


Annars är allt som vanligt ungefär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback