Host och hack...

Och så var man förkyld igen...
Jag hostar, snorar och nyser.. Ont i halsen, ont i hela kroppen p.g.a allt hostande.. När jag vaknar känns det som om all snor jag borde snytit ut under natten har samlats i ansiktet, näsan och halsen...Här nedan kan ni ju se hur många ställen jag förmodligen har snor på när jag vaknar!!

(Ok L, jag förstår vad du menar när du säger att det känns som om du har snor i pannan...)
Dessutom svider näsan av allt snytande... Buhu,stackars mig!! Hoppas bara att jag hinner bli pigg tills nyår, blir inge roligt att gå på fest såhär...

Ja, det var allt för denna gång, nu ska jag åka och handla en massa c-vitaminer och proppa i mig!!
Adios!
image15

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja...och du ska inte tror att det gå över.. om det är ngn tröst! jag tycker synd om dig..för om mig är det jävligt synd hahha! krya på dig!

2007-12-30 @ 22:39:17
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback