Shopping

Så var julen och juldagen över...
Jag fick mycket fint i julklapp.. För att nämna några saker så fick jag skoterstället jag önskade mig, flera presentkort, stekpannor, pengar, kläder, spel och sängkläder, och en massa mer!!

Juldagen blev oxå rolig, först förfest hos lillasyster, med en himla, himla massa folk, det bara ramlade in hur mycket som helst.. Sen blev det hotellet och svängde mest på mina lurviga...

Idag har jag, E och lillasyster varit till Sundsvall och skulle shoppa på mellandagsrea. Men lillasys blev sjuk och satt mest i bilen, så det blev inte alls mycket shopping, fick mest gå runt själv och kolla....

Men jag införskaffade en digitalkamera, så nu, bara vi får tag på nå j*vla internet, så kanske det kan bli lite mer personliga bilder här på bloggen oxå...

Imorgon ska jag vara barnvakt åt Selina för första gången, ska bli skoj att få umgås med henne nästan en hel dag!!

Sen väntar nyår med maskerad!! E köpte en riktigt läskig mask idag, kan kanske komma nån bild i framtiden. Även fast jag evt att det är han blir jag livrädd, och han får inte komma nära!! 

Nu ska jag umgås med kusin och P, är nämligen där och lånar dator...

Hare bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback