Åhh...


Var det nån mer än jag som såg Grey´s i tisdags??
Var det världens mest spännande avsnitt eller??
Och då såg jag inte ens hela, för jag tror att Es tv är schizo...

Tjugo i nio startade jag igång projekt:starta tv:n
Halv tio gav jag upp.. har jag missat halva så är det äl ingen mening att se resten.. Var nästan gråtfärdig, skulle alltså nu för första gången missa grey´s...
Hade provat allt, gått in på alla menyer och kollat, men hittade inget. Så jag skulle gå ut ur menyn och stänga av hela tv-j*veln och då... FUNKAR DEN!!! Utan att jag gjort nåt...
Glad i hågen satte jag på femman, skyndade mig att ringa lillasyster för en snabb uppdatering av vad som hänt under den första halvan och väntade på att reklampausen var slut.
Och fick se det mest spännande hittills!!!

Tack och lov för Grey´s!!

Sen städade vi i huset fram till halv tolv, och det märktes inte ens!!

Inatt tänker jag sova första natten i huset...

E vill inte flytta in än för det är "för stökigt"... Jaha, men sakerna kommer ju knappast att gå iväg av sig själva... SÅ nu har jag bestämt mig för att idag efter jobbet ska jag hämta mina grejer hos svärmor och svärfar och barrikadera mig i huset. Han fåpr göra som han vill, jag ska sova i huset!!

Nu ska jag först jobba lite mer...

Kram!

Lite ögongodis!!

Kommentarer
Postat av: Äldsta systern

Jag har ju totalt missat Grey´s, antar att jag måste låna dvd-boxen av nån av er eftersom alla bara tjatar om hur bra den är!

Vi har för tillfället snöat fast på Prison Break...
Eftersom vi inte har trean har vi missat den också, men nu har vi laddat hem hela första säsongen och jag kan bara säga som så att det är enbart min höga arbetsmoral som gör att jag inte sjukskriver mig från jobbet och ligger i sängen och kollar dygnet runt! Helsinki vilken djävulskt spännande serie!

2007-02-01 @ 18:39:12
Postat av: Helena

Svar Mumlan: Ja, Grey´s får man bara inte missa.. Du får så lov att titta på boxarna, du kommer att sitta som fastnaglad framför tv:n...

Däremot har vi totalt missat Prison Break, har hört att den ska va bra, men har inte sett nåt..
Man måste ju försöka begränsa sig, ska man följa alla serier får man ju itne göra annat än att sitta framför tv:n... Får kolla den serien sen kanske, låna nån box...

2007-02-07 @ 17:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback