Säsongsavslutning...

...finns det nåt sorgligare ord??

HUR ska jag överleva tills Grey´s Anatomy kommer tillbaka igen??

Som tur var är det bara lite drygt en månad. Hade oroat mig över att det inte skulle vara tillbaka förrän till hösten, men som tur är börjar det redan i mars...

Hur spännande var det inte igår igen då??

Meredith och Derek - igen!!!
Jag som precis hade gett upp hoppet på de och börjat ställa in mig på att det skulle bli Derek och Addison i alla fall och att Finn kanske skulle funka som Meredith´s pojkvän... Och så bara vände de upp-och-ner på allt...  Precis som jag gått och hoppats på...

Och stackars Izzie - kan inte ha varit ett öga torrt när Denny dog...  Så jävla sorgligt...

Och Christina chockar åter igen - hon har faktiskt mänskliga känslor bakom hennes hårda yta!! Kommer Burke att kunna operera igen??

Mmmm, som jag sa - Världens absolut bästa serie!!!

Det kommer att vara ett hål i mitt hjärta fram till 14:e mars när det fortsätter...

Tills det kommer tillbaka...
Grey's Staff
Grey's Staff
Grey's Staff
Grey's Staff

Kommentarer
Postat av: kickan

du kanske borde bli en sån där tv-tablåa, sån där som pratar efter avsnitten "missa inte nästa vecka"

2007-02-07 @ 20:34:48
Postat av: Äldsta

Ladda ner från nätet och tjuvkolla före alla andra vetja!

2007-02-08 @ 12:51:04
Postat av: Helena

Svar Kickan: Ja, kanske det... men man blir ju sådär när man skriver om det,...

Svar Mumlan: Nja, njä, näe... Det blir ju som att tjuvkika på julklapparna.. Man vill ju inte veta i förskott, då blir det ju inget kul när man ska öppna de... Har beställt säsong två nu i allafall, så du kan ju låna av oss alla tre tror jag... =) Annars har Lars och Ann-Marie massa avsnitt hemladdade, de är såna där som tjuvkikar, så blir abstinensen för svår så får jag väl prata med de...=)

2007-02-09 @ 16:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback