Ensamt

Lustigt hur det blir ibland...
Idag har vi INGA barn på jobbet. Eller rättare sagt, det kommer förmodligen två barn klockan ett, men då har jag redan slutat.. Men nu har vi inga barn..
Några är sjuka, några blev lediga, och så föll det sig såhär...

Dags för lite praktiskt arbete alltså...
Men det det bästa av allt när vi inte har några barn, är att då får man gå ut och äta lunch!!
För det har man aldrig chansen att göra annars.
Visst uppskattar jag att vi får lunch, för det är ju en ganska stor utgift att stå med lunch varje dag, men det är lite tråkigt också att aldrig kunna gå ut och äta lunch med vännerna.

Men idag ska jag det!!

Men först ska jag göra lite mer flanosagor..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback