Halelåja!

Åh vad härligt det är med snö!!
Känns att man verkligen saknat den nu när den är här. Jag tror att jag har snödamp. Låter det konstigt? Ok, ska försöka förklara. I söndags kväll, klockan åtta gick jag ut och skattade av min parkering, E´s bil och runt den, trappan och så mycket jag bara kom åt. Och jag är inte känd för att vara aktiv, i synnerhet inte på söndag kväll. E trodde att jag blvit kidnappad, eftersom vi egentligen skulle kolla på film och jag var borta så länge.  Men det är ju så härligt med snön! =) jag blir så glad! Sen igår på jobbet gick jag ut och gick på min rast, bara för att jag ville vara ute i snön, och det har aldrig hänt förut. På em när vi var ute med barna skottade jag och skottade och skottade och hoppade runt i snön som en galning. Därav tror jag att jag har snödamp.

Hoppas bara att snön inte försvinner igen. Nu är klockan 06.22 och det är nollgradigt, eller nog på plussidan. Det är tö ute. Inge roligt, vi får skynda oss ut med barnen på fm idag innan det hinner bli alltför blött...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag var oxå ute o skottade både på söndagkväll o igår kväll, bara för att det är kul inte för att jag måste, kan det vara ett släktdrag

2007-01-16 @ 08:19:17
Postat av: kickan

jag brukade faktiskt också skotta när jag var liten och det nys skommit snö! Framför bron!!

2007-01-16 @ 09:39:24
Postat av: Anonym

Ja, tyvärr så håller man ju på att brista ut i skratt,det gäller att bita sig i tungan! :)

2007-01-19 @ 13:40:34
Postat av: Marajja

Ja å jag skottade ju i söndags så jag inte kunde gå sen på kvällen....

2007-01-19 @ 14:55:00
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback