Suck o stön...

Trodde ju att vi skulle få flytta in i huset i helgen, men inte då...

Åter igen är vi beroende av andra, som verkar vilja göra allt för att dra ut på tiden...
Fortfarande är det rörmokaren som inte är klar...
Men eftersom jag bara har lägenheten till den sista, så flyttade vi ändå i helgen,
ner till svärmor och svärfar. Skönt, att bli lite ompysslade ett tag, men jag hoppas att det snart är klart, man vill ju inte snika på andra så länge.

Men det går ju framåt i alla fall, vattnet är igång i huset, bara toalett och handfat och varmvatten som fattas... E och kompis G är och hämtar jacuzzin i skrivande stund... Så snart blir det bada av...

Och i lägenheten är det bara lite städ kvar. Gjorde det mesta igår, men det tar längre tid än vad man tror...
Så imorgon slutar jag redan klockan ett så då tänkte jag ta det sista.

Nu ska jag gå och umgås lite med svärmor.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback