Varde ljus...

Jippi! Nu har vi ljus i vårt hus! Eller rättare sagt i badrummet. Igår fogade jag klart runt alla hörn och E installerade alla spotlights och lampor. Så nu är vi ännu ett steg närmare klart. Idag skulle rörmokaren komma och börja dra vattnet, skönt, känns som om kanske hinner det bli inflyttningsklart till helgen.
Huvudsaken är ju att skitstolen är på plats och att vi kan sätta i gång vattnet så går det ju att bo där sen.
Så här ser kaklet ut förresten:

Det är så ljust så det är kanske svårt att se, men dekorplattan syns. Och så är det en bård i samma.
Och typ så här ser klinkret ut, fast ändå inte riktigt, men nästan:

och så har vi limmat fast en spegel och gjort en ram runt med mosaikbitar som vi har gjort av klinkerplattor.

Det blev faktiskt mycket bättre än vad jag trodde när vi köpte kaklet, vilket är en himla tur. Hade blivit lite jobbigt om det hade blivit sämre...

Näe, nu är det dags för en runda biljard tror jag.

Hade!

Kommentarer
Postat av: jaaanet

gud va sugen jag blir på att fixa nu.. ser/låter supersnyggt !!

2007-01-25 @ 12:49:59
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Maria

Vaddå biljard???

Va skönt att det snart är klart!

2007-01-25 @ 15:13:26
Postat av: Maria

Vaddå biljard???

Va skönt att det snart är klart!

2007-01-25 @ 15:14:14
Postat av: Helena

Tack så mycket!
Ja, det ska bli kul när allt är klart i alla fall och kunna bubbla i badkaret!

2007-01-26 @ 11:34:07
Postat av: Anonym

Svar: Maria

Biljard på internet... På king.com

2007-01-26 @ 11:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback