Den blomstertid nu kommer...

Och så var den förbi...
Eller inte riktigt kanske, men midsommar är avklarad i alla fall.

Den firades i en stuga en bit ifrån byn, men stång, sill och nubbe och lekar i goda vänners lag.
Var riktigt trevligt, men kanske framförallt avkopplande!! Ingen stress och jäkt här inte!

Och nu är det MINDRE än tre veckor kvar till semestern!! Skulle lugnt kunna bli lärare enbart för att få ha typ tio veckors semster!! Känns det som i alla fall.. Min kompis L håller på att utbilda sig till förskollärare och grundskolans tidigare år, eller vad det kallas nu för tiden, och hennes fästman jobbar redan som lärare, tänk vad underbart, tio veckors semester tillsammans, på sommarn, plus alla andra skollov... Orättvist!!

Jag och E får ynka tre veckor var i sommar... I och för sig så betyder ju det att vi ska åka utomlands till hösten för resterande semester, och det är ju nåt jag verkligen ser fram emot, som ni kanske har förstått..

Men än är inte sommarn slut, just nu ser vi fram emot Backtävling och cruising här på Hammarn till helgen, marknad och pubkväll med lokala bandet Same Polarity, traktorrace med öltält och dito uppträdande och mycket mer hoppas jag...

Oj, helt plötsligt känner jag mig som en annonstavla för Hammarstrand...

Ähh, är nog lika bra att gå och jobba...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det vart lite mixelimax med meningen där.. men men! Ja det är tur att vi har sån pipa... cs

2007-06-27 @ 16:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback