Ljuva helg!!!

Och så var det fredag igen..
Detta innebär två saker:
*Närmast är det två dagar av underbar ledighet!
*En vecka mindre till semestern!!!

Hoppas värmen snart kommer tillbaka, ser fram emot mycket sånt här i sommar:


Sen till hösten, så måste det bara bli sånt här:
                                 
                                     
                                  
                                
Lonely Beach

Ser ju så otroligt himla underbart ut, så man kan knappt tro att såna här paradis verkligen finns.
Jag kan verkligen inte ens föreställa mig hur det ska kännas att faktiskt befinna sig på ett sånt här vykort.
Blir det inge utlandet till hösten kommer jag nog måsta ramla ihop och dö... Allvarligt... Min kropp och själ bara skriker efter att få uppleva såna här ställen!! Det bara måste bli, det finns inget annat.

Bara få va....
Inte ett enda krav...
Inga hushållssysslor...
Inget som styr och ställer...
Bara följa känslorna!!

Vet inte om jag kan vänta till hösten, nu när man sitter såhär och funderar..
Känns som om jag ska spricka av längtan, efter något jag aldrig upplevt...


Jaja, börjar bli väldans djupt här...
Ihelgen har E planerat Veteranbilsmarknad i Kälarne på lördag, och folkrace på Lungre på söndag då kompis D ska köra.
Får se om jag följer med, känner det som om jag skullle vilja sova bara hela helgen...
Eller i alla fall bara slappa hemma... Ja, får fundera lite... Är väldans trött just nu i alla fall.. Vaknade tjugo över sju i morse, och började halv åtta... Oj... På nåt mirakulöst sätt var jag ändå på jobbet en minut i... Blev ju kanske inte riktigt den långa rundan genom garderoben och badrummet...

So long, Amigos!!

Kommentarer
Postat av: `kickan

ska ni till kälarne över dan bara, eller på kvällen också?

2007-06-15 @ 16:57:39
Postat av: animi

Ser jätte skönt ut!

2007-06-16 @ 15:28:41
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback