Ta sig tid..

Äuhm, känns osm om det kanske var dags för en uppdatering här kanske...

Var ett tag sen sist...
Har väl itne haft så där jättemycket att göra som den veckan jag skrev om sist, men har inte haft nån riktig ork eller lust att skriva... Därför tar jag mig tid nu....

Sommarn har ju kommit i alla fall, riktigt på riktigt, även om det denna vecka går mot lite svalare temperaturer... Känns ju inte som nåt man lider av direkt...

Trots att man längtat så är det ganska jobbigt att både vara vaken och sova när det är fruktansvärt varmt...

Snabb tillbakablick på den senaste tiden:
*Resorna till Jamtli gick bra, även om det är väldigt energikrävande. Måndagen var det 23 st 5-åringar och tisdagen 20 st 1-5åringar.. Dråsade i säng rätt tidigt båda kvällarna...
*Sommarfesten avr jättemysig med god mat och årets första jordgubbar på en riktigt smaskig jordgubbstårta.

**Förra fredagen hamna jag och C på fest, helt oväntat... Jag ville bara dricka kaffe på C´s veranda och hux flux kom en bil och hämta oss till en fest... Var väl inte bästa festen ever, och inte ens i närheten av det, men det avr lite skoj att träffa gamla bekantskaper...
*Personalfesten var oxå trevlig, god mat och roliga lekar.
*4:e juni fyllde E´s syster år, tyvärr var hon i stan, så hon fick ingen födelsedag (Eller jo, klart hon fick, men vi var aldrig in och firade henne). Men hon kommer hem idag, så vi får fira henne i kväll istället.
*Nationaldagen firades med att titta på Bykampen på Hammarvallen. (Klicka på bilden för att komma vidare till
Hammarstrands hemsida)
*Ihelgen var jag värdinnna för ett sminkparty. Det löpte av väl, jag hade till och med bakat!! Synd bara att sitta inne, flera timmar..
*Sen var vi upp till STUGAN!! Äntligen, sov där mellan lördag och söndag, tillsammans med svärföräldrarna. L kom och hälsade på oxå, och jag E och L fick stryk av svärföräldrarna i "När och fjärran".

Ja, det var väl lite av det som hänt.
Närmast i framtiden väntar ju Johannas firande ikväll trots att hon är sjuk, nåt med halsen, V fyller 4 år i morgon, och blir även firande för honom på onsdag, och jag ska till Tandläkaren i morgon...

Så nu tror jag att jag är ikapp mig.. Ska försöka ta mig tid att uppdatera här lite oftare...

Hare bra!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback