Åhh....

Så var det måndagmorgon igen... Och klockan har inte velat bli mer än 06.11...
Ungefär såhär ser jag ut såhär tidigt på morgonen...

Eftersom jag är så himla snabb så upptäckte jag inte förräns igår kväll runt åtta att det var jag som öppnade idag.. Smart Helena! Är en väldigt trevlig överraskning på söndagkväll att man ska kliva upp klockan fem... Ok kvart över då..... Eller väckarn står ju på det i alla fall... Halv sex... Senast.. Om jag inte ligger och drar mig till tjugo i och får tokstressa... =)

Har haft en lugn och mysig helg i alla fall!!
I fredags kväll somnade jag sött i soffan runt halv tio snåret... (Ungefär samtidigt som 3,5åriga V...)
I lördags var det pålgårdsmarknaden, så då var vi ute och var sociala hela dagen och tittade på barnteater. Och bjöd på fika... Brukar ju bli så eftersom vi bor så nära...  Sen åkte vi lite skoter efter vissa påtryckningar från V...
På kvällen så slog vi oss ner i soffan och kika på meladifestivalen, som gick ungefär som jag ville...  Fast jag kan inte förstå att folket valde Magnus istället för Nanne, hon passar ju mycket bättre in i sammanhanget!!
infogad bildHeja Nanne!!!
(Och jag röstade faktiskt på Nanne, så jag får klaga!!)

På söndagen så åkte vi på en liten miniskoterutflykt med en annan familj som nyss blivit pålgårdsbor. Vi åkte till en liten glänta i närheten, eftersom vi bara hade en skoter per familj så var det inte upplagt för nån långåkning...
Sen grilla vi korv, åkte snowracer och myste i den, stundvis, gluttande solen... Så när vi kom hem kom en annan kompis till V och hälsade på... Så blev det leka av igen...
Sen blev det en lugn stund med vila och middag... V somnade utmattad alldeles själv på soffan. Klockan fem, bra tid för halvstora pojkar att somna..
Efter maten kom familjen tillbaka, för deras son W ville bada med V i vårat bubbelbad...
Kvällen avrundades med fika, och så en sväng framför tv:n innan ögonen hängde för mycket...
Kom förbi några andra vänner och tänkte kika på film, men eftersom V sovit så lämpligt på em så var han inte tröttast, så vännerna for hem och skulle sova innan V somnat, utan att ha sett nån film..
Sen är det väl ganska typiskt, jag som somnat i soffan varenda kväll hela j*vla veckan håller mig vaken ända till tolv när jag börjar jobba klockan sex dagen efter...


Råkade även leta igen några kataloger i helgen...
Började skriva upp lite som jag ville ha och vips så var jag uppe i nästan två tusen, och då har jag begränsat mig!!!
Huh, tänk om man hade pengar... Finns ju så sjukt mycket fint man vill ha!!!

Och så längtar jag efter dessa gobitar!!!

Nu är det bara två veckor kvar... Den 14:e smäller det!!!

Och dessutom är det bara tio veckor kvar tills det är beräknat att jag ska bli moster!!!  =)
Dette är verkligen min lilla syster****
24883-344
*stolt moster*
Så man har mycket att se fram emot...


Näe, nu må jag gå och jobba...

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback