Lista!!

Tio första
Första bästa kompis: Linda, vi träffades på kyrkis och hängde ihop till högstadiet, men där gled vi ifrån varandra och har typ ingen kontakt alls idag...
Första bil: En riktig raggar 740... Med baslåda, tonade rutor och hela kittet!!
Första kärlek: Oj, måste varit Robert i min klass på mellanstadiet..
Första husdjur: Första och enda egna är Sture, min katt.. Det är han som är uppe på... Detta råkar vara enda bilden jag har tillgång till på honom via datorn... (Skyll på lillasyster, det är hon som tagit den)
14024-365
Första semester: Förmodligen Stockholm, hos några vi känner där. Har sett kort och jag fyllde ett år där.
Första jobb: Jobbade på den lokala kiosken, grilla hamburgare och stå i kiosken.
Första köpta skiva: Oj vad svårt... Tror typ det var Mega dance eller nåt..
Första riktiga kärlek: Hmm... Måste vara Emil!!
Första piercing: Har ingen riktig piercing, bara hål i öronen..
Första konsert: Första och enda hittills: Robbie Williams på stadion.

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: En kopparbergs päroncider, sent i lördagskväll på lergodset.. hur jag kan vara så säker är nämligen för att jag hade med mig den hem...
Senaste bilfärd: Till jobbet i morse..
Senaste filmen du såg: Såg "The Departed" igår kväll med E och L. Snurrig, men väldigt bra film!!
Senaste ringda telefonsamtal: Hmm... Jo ringde en kompis igår och sa att vi inte kunde komma och hälsa på, hade blivit dubbelbokat med L..
Senaste bubbelbadet:  Sist var förra onsdagen, börjar bli dags igen!!
Senaste spelade cd: Evergreys "Monday morning apocalypse"
Senaste kyss: Igårkväll... ;)
Senaste gången du grät: Oj.. Händer då och då, oftast när jag blir arg på E, men nu kommer jag inte ihåg sist...
Senaste måltiden: Har nyss ätit Spaghetti och Köttfärssås till lunch på jobbet.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, blir inte kär så lätt... Men man kan ju bli attraherad av nån första ögonkastet...
Fastnat med blicken i någons urringning?: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Japp, det som skulle bli och höll på att bli mitt första seriösa förhållande... Slutade med att killen i fråga började träffa en rejält korkad, urbota dum och enormt bitchig brud från Sthlm som tillråga på allt kallade sig själv "Electra" (Bara en sån sak liksom...) Samtidigt som vi, som jag i alla fall uppfattade det som, fortfarande träffades...
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej, det går inte... Alltså det tar stopp, det går inte...
Haft ett one night stand: Mmm...
Busringt till någon: Ja, det gjorde man alltid när man var "sjuk" på högstadiet och var tvungen att gå till vilrummet där det fanns en telefon... SÅ tråffades man flera pers där och slog upp ett nummer i telefonkatalogen och ringde...

Sex saker du gjort idag:
1. Inte försovit mig!!
2. Ätit frukost på jobbet.
3. klätt på 12 barn (eller nästan i alla fall)
4. åkt madrass ute i pulkbacken!!!
5. klätt av 19 barn (OK, inte helt själv)
6. Slösat bort ännu en rast framför datorn..

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. E!!
2. skoter!!
3. SOVA!!
4. snowboard!!
5. bada!!

Fyra personer du kan berätta allt för:
Emil, Lena, Ida och Carro!! Lätt fråga, finns bara ni!!

Tre val:
Blått eller rött? rött
Sommar eller vinter? Vinter överväger med en fjäder ungefär..
Choklad eller chips? Ha, ännu lättare fråga, som den chipsaholic man är...

Två saker att göra innan du dör:
1. Åka utomlands!!
2. Skaffa barn!!

En sak du ångrar: Att jag varit för feg, och missat många roliga saker p.g.a det...

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
Blir väl mina systrar... Är inte så många vänner som bloggar...

Nu ska jag åka hem och baka världens godaste choklad kaka!!
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: K

Näää Adam var inte min första kärlek. Vi var ihop flera veckor faktiskt. eller en iallafall. Men det var inte förrns i trean, så det måste ha funnits nån innan...

2007-03-03 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback