Njutning...

Puh, har precis landat på jobbet... Började inte förrän tio idag, så jag tog och gick på jobbet.... Känns väldigt bra...
Det tråkiga var att halvvägs ner för pålgårdsbacken ringer min kollega och säger att jag inte behöver komma förrän klockan elva, för det är så lite barn... Ahh, känner ju inte direkt för att gå hem igen... Då hade de varit så snälla så de väntade med att ringa för de trodde att jag fortfarande sov, vilket är vad jag brukar göra, så de tyckte att jag skulle få sova så länge som möjligt...  Hmm, typiskt, bara för att jag klev upp klockan åtta,åt frukost och tog det lugnt för en gångs skull... Men jag mår ju itne så dåligt över att ha gått heller... Har gått fyra dagar denna vecka, inte till jobbet, men efter jobbet de andra dagarna!! Grattis Helena, bara du fortsätter såhär nu och inte ger upp efter helgen... (Vilket brukar hända!!!)

Ja, så en förklaring till rubriken... Jag utnyttjade mitt presentkort på Hälsobrunnen igår... En ansiktskur i 50 min.
Mmmm, vad underbart det var...  Att bara ligga varmt inslagen i filtar.... Lyssna på avslappningsmusik.... Och bara bli ompysslad... Jag blev av med spänningar som jag inte ens visste att jag hade...Igår kväll var första gången på länge som jag inte hade ont i nacken... För den medföljande ansikts - och huvudmassagen var gudomlig.... Jag hade ingen aning om att man kan vara spänd i ansiktet... Det var nåt jag rekommenderar varmt till alla!! OCh det var nog inte sista gången för mig...
Blomma
Nu måste jag jobba...


Kommentarer
Postat av: Maria

Va bra att de va skönt!!!
Blev rätt sugen själv nu också...

Viss har du du min Charlotta Flinkenberg bok??

2007-03-09 @ 12:37:37
Postat av: Helena

Mmm...det är värt att unna sig det...

Ja, "Viktiga boken" menar du, den ska finnas nånstans i mina domäner, ja....

2007-03-12 @ 12:47:48
URL: http://helelena.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad roligt att höra att du tyckte det var så skönt..jag blir så glad när jag kan göra andra glad!! ha det gott

2007-03-12 @ 13:50:50
URL: http://blogghanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback