Värken...

Ja, så sitter man här två dagar senare och kan knappt röra sig utan att det smärtar...

Var ju på Body pump på PTT-huset i tisdags...

Fast så himla-jätte-super-duper farligt blev det faktiskt inte, med träningsvärken alltså...
För jag stretchade som en dåre, for hem och stretcha ännu mer, sen har jag ju gått på småpromenader med Stella och hållt igång, och efter träningen tog jag ett varmt bad, för att kurera alla muskler... Så dödligt ont gör det inte, men känns gör det ju... Speciellt när man ska sätta sig/resa sig, hosta/nysa och sånt...
Och det beror ju på magen, för när jag kom på Pumpen så säger hon som ska ha den, -"Du vet väl att vi slagit ihop detta passet med coren??"... -"Hrm... Ja, min kompis I som skrev upp mig har kanske nämnt nåt om det..." FÖR ETT HALV ÅR SEN!! Men hård som man är så bet man ihop och körde 25 min core oxå... Var väl kanske inte så himla aktiv igenom hela passet, men magen fick då så den teg...

Så på tisdag blir det nya tag...

Annars så har vi satt igång och panik tapetsera i vardagsrummet...

Soffan som skulle komma i början/mitten av arpil är helt plötsligt klar, efter lite dryga fem veckor... Och här sitter vi och har inte rivit en tapetremsa... Men nu blir det stressa av...
Rev tapeter igår, och ikväll blir det väl spackling... Går det bra så slipar vi på fredag, tapetserar på lördag och hämtar soffan på söndag... Så är planen i alla fall... Sen vet man ju aldrig hur det blir i verkligheten..

Och så kom det kataloger igår... *HMMM* vad sjuk man blir...
och ELLOS, mina favoriter!! Hittade gardiner för mycket pengar!! Måste ju köpa nya nu när det blir nytt i vardagsrummet..
Och hur mycket fint fanns det inte i H&M och Ellos då??

Näe, nu hinner jag inte skriva mer, må jobba...

So long Fellows!!

Kommentarer
Postat av: lilsis

jag har också dödlig träningsvärk. var på pump i tisdags och bodycombat igår. Kändes imorse på spinningen vill jag lova!!!!!!!

2007-03-22 @ 13:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback