God morgon!

Jaha, så var jobbarveckan igång igen...
Men en kort vecka, ledig torsdag!!

Vad händer annars då??
I lördags var jag och kompis L till Ösd på lite shopping... Och så skaffade jag glasögon...
Såg pyttelite dåligt, men eftersom jag känner av det tyckte jag det var bäst att skaffa ett par glasögon i alla fall..
Eller två par närmare bestämt...

Har myst lite med Selina oxå!!
Mmm, såå söt!! Men så bräcklig känns det som... Hon är som en liten kyckling!! =)
Men hon växer väl snart till sig!!

Och igår skickades en beställning till Ellos iväg, ahh, vill inte betala den räkningen!!
Några smakprov på det som beställdes:

Zooma
Zooma
Zooma
Zooma
Fast det var med 40% rabatt, så jag hoppas jag inte blir helt utarmad!!!

Näe, detta går inte.. Nu må jag gå och jobba lite..

Hare bra!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ooo den gula klänningen var jättefin! Eller ja allt var fint förstås, men den såg så mysig ut!!

2007-05-15 @ 10:29:36
Postat av: animi

Nu har jag skickat efter för ytterligare 1500..
Men de kommer nog att bli ett stort paket tillbaka..

2007-05-15 @ 16:36:18
URL: http://animi.blogg.se
Postat av: animi

jag vill ha kläderna nuuuu!!!

2007-05-18 @ 10:01:22
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback