Trevliga långhelg!!

Åh, vart tog dessa dagar vägen?? Fyra dagar hemma och idag känns de som bortblåsta...
Hur ska man överleva kommande veckor, nu är det ju inga klämdagar kvar!?!?
Dessutom har vi personalmöte ikväll, så man måste lägga ner extra mycket tid och energi...
Men om man tänker efter, så är det ju bara åtta veckor kvar till semestern, det känns inte alltför långt borta faktiskt.

Vad har dessa fyra dagar tagit vägen då??
Torsdag: Vi hälsar på Vs kompis S på FM. V kör sin elbil ändå dit och hem och jag och E går. Huxflux var klockan fyra och nästan hela dagen har gått..
PP-IGOD0500z.jpg
(Typ såhär ser den ut)
Sen vart vi bjuden på middag på hos Mamma och Pappa av lillasyster. Tack så mycket!!
Och då passa jag på och mysa med Selina, fast hon återigen skulle sova... Vilka lata små varelser, sova, äta sova, äta, sova, äta.. När ska de ha tid att mysa med mostrar då??
På kvällen kom Vs moster A-M och L och hälsar på en sväng...
Fredag: Åh, minnet är bra men kort... Då var det meningen att jag skulle jobba, men det blev inte så...
Vi tog en premiärtur för i år med Es jeep utan tak. Ser ut såhär, fast lackad blå och lite tillfixad för privatbruk och med tak och grejor, större däck:

(Emil skulle förmodligen skämmas om han såg detta och säga nåt i stil med "Det är ju inte ens rätt modell, Helena, jag har ju ingen CJ2:a, utan en ...!!" Kanske eller nåt... Jaja det var inte poängen..
Sen fick vi främmande, så vi bjöd på kaffe och fika en par timmar... Sen hamna vi hos Vs kompis S igen, en lite kortare stund idag... Hmm.. sen måste vi ha fått i oss lite mat...
Och mot kvällningen kom C och D och kika på film, Spiderman 3... Och jag fattar varför jag varken sett ettan eller tvåan.. Superhjältar i all ära, bara jag slipper se det...
Tacka vet jag:

Lördag: Då kom kusin med familj och hälsa på. Världens gladaste barn kom igen alltså!!
V och A lekte och hade jätteskoj, I kom oxå och hälsa på och vi fika och hade skoj. På EM åkte vi till moster A-M och L och grilla! Mums vad gott det är!! Och spenderade resten av kvällen där...
Söndag: Dagen börjar med att jag och V gör frukost på sängen till E. Mysigt!! Sen är det dags att byta sängkläder... =) Tvätta lite, panta och åka på återvinningen, en skön hemmapyssel-dag typ sen åkte jag och C och hälsa på I. Skönt att få snacka lite skit och klaga lite på sina liv!! Sen blev vi inbjudna (kallas det så om man bjuder in sig själva?? =) )till middag hos svärföräldrarna. Fläskfilé, inte helt toligt.. Sen for vi hem, kolla på filmen Blades of glory med L, Will Ferrell är så jävla sjuk..

Sen blev det vänd tia turnering i sängen, jag vann!! E skyllde på att han itne kände sig tursam... Hmpf..

Nu må jag gå och jobba i alla fall..

Tjong på er!!

Kommentarer
Postat av: Mor

6 juni, räknas inte den???????????

2007-05-21 @ 16:20:21
Postat av: animi

De lät ju som att du han med ganska mycket de där dagarna tycker jag..
Jag vill ha kläderna!

2007-05-21 @ 22:17:48
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback