Me like.


Vincent Pontare.

Vilka ögon!!

Efter att ha sett Fråga Olle igår så har jag upptäckt en ny, mycket söt och tillsynes oerhört snäll och empatisk man med god musiksmak, gillar både honom och låten skarpt!!

Pojken till far sin.

(Ja, jag vet att han har funnits ett tag, men JAG har inte upptäckt honom tidigare... Jag har hört låten och så, men inge mer...)
Här kan ni få lyssna på låten, om ni inte vet... Don´t hate on me
Man känner ju igen den mest från en viss reklam mellan 2 och 4...

Hej igen då...

Men titta bara...

Kommentarer
Postat av: c

Han är sååååå jäkla fiiin!

2007-11-01 @ 18:23:15
Postat av: Helena

Skojaru?? Grr..!!

2007-11-02 @ 14:16:07
Postat av: Hanna

JAG VET, han är så...SÖÖTT.. mumma!!

2007-11-05 @ 22:20:48
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback