Snickeri snickera...

Nu har vi äntligen kommit igång med brobygget...
Eller inte riktigt med brobygget än, men vi har tilläggsisolerat väggarna där bron ska vara, och börjat spika upp den nya panelen... Liggande panel blir dlir det, istf stående som vi haft. Blir lite skoj med förändring..
När panelen är ditsatt, vilket förhoppningsvis inte ska ta alltför lång tid, då ska vi börja med själva bron. Så långt vi hinner i alla fall innan det är för kallt och typ snö...
Sen ska vi ju bara välja färg på kåken oxå, det är inte det lättaste, men jag har funderat på nån typ av grön, (Hmm, konstigt va?? =)) fast inte olivgrön då, utan mer åt dimgrön hållet typ... Med vita knutar... Ungefär S3010-G50Y....
Men det är inget bestämt än....

Idag ska jag skjutsa svärföräldrar, V och J till tåget i Sundsvall, de ska ner till Sthlm för E´s bror fyller 30 på onsdag, så ska jag och E åka ner på fredag. Så nu tänkte jag försöka passa på att börja julhandla, är ju fasiken inte många löner kvar till jul, så det är ju lika bra att börja.. Så önskvärt vore om mina släktingar kunde skicka mig några önskelistor!!
paket
Åhh, vad jag längtar till julen!! Det är min favorit!!
Glöggen, ljusen, julpyntet, Ensam hemma filmerna, granen med tillhörande doft, ja, allt är så himla mysigt! Tänk de röda gardinerna och så ljusstakarna... Mmmmys...


Så hoppas ni får en god jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback