Superclean!!





Nu j*vlar!! Nu har jag gnott och gnott och gnott och aldrig har väl huset varit så rent!! Tror jag i alla fall...
I dagarna två har jag putsat, fejat, tvättat, skrubbat, skurat, vikt, hängt, plockat och donat. SÅ nå mycke närmare tipptopp blir inte huset!! Det enda skrymslet jag inte rört är kylskåpet... Det blir nog ikväll förhoppningsvis, om inte mina kära sambo känner sig manad. Han har faktiskt bidragit lite han oxå, lite,  men det kändes inte som om det spelade så stor roll, det enda jag känt är att jag måste få det gjort!! Och nu är det gjort!!
Så om ni tänkt komma hälsa på så gör det den närmaste veckan, innan skiten hunnit tillbaks igen!!


Tur att man inte städar under såna här förhållanden!! =)


Så ikväll ska jag, förutom att fira min kära vän L som fyller år, bara sitta i soffan och ta det lugnt och njuta av Roomservice och Grey´s utan ett enda dåligt samvete eller måste!!

(Eller ja, ev, kylen då.)
(Och ja just ja, ta hand om sista tvätten oxå.)
(Och ja just ja, måste åka till återvinning först oxå)
Men det var väl fan, blir man aldrig klar??

Till L !!
Grattis


Kommentarer
Postat av: Lena

Tackar tackar! Och tack för igår!
Kram på dé

2007-11-01 @ 10:09:34
Postat av: Mor

När du ändå har ångan uppe kan du fortsätta hemma hos oss, o mommas fönster behöver putsas o nya gardiner måste sättas upp o hennes TV2 fungerar inte!!!!!!!!!!!

2007-11-01 @ 15:23:11
Postat av: Helena

Mor: Puh, efter detta kommer jag förmodligen aldrig att städa igen... =)
Men jag fick en belöning igår, E kom hem med tre röda rosor till mig!! Chockad blev jag!!

2007-11-02 @ 11:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback