Jippi!! Hurra!! Iiihhhh!! Ahhhh!!

Jag säger bara, Turkiet, här kommer vi!!
Det är nu bokat och klart!!!!
Här kommer jag, E, C och D att till bringa v.38:

Lgh Hacibey DDD+ 

 
Centrum2,3 kmLokalt centrum800 m
Bad800 mPool/BarnpoolJa/Ja
Hiss/VånJa/11Rest/BarJa/Ja
MåltiderInga, All inclusive (vissa perioder)
 
Mot tilläggEnkelrum  

Stort lägenhetshotell med utsikt över Alanya
Ett funktionellt och praktiskt lägenhetshotell med ett förhållandevis stort poolområde och en mindre lekplats i trädgården. Lägenheterna på de översta våningarna bjuder på en vacker utsikt över staden. Läget är lugnt men ändå centralt. I den lokala basaren intill kan man förse sig med både färsk frukt och souvenirer. Biljard, bordtennis och massage finns mot extra kostnad. A la carte-restaurangen har öppet hela dagen och där serveras också frukostbuffé. Vid poolen finns solstolar och parasoll samt poolbar. Hotellet anordnar under högsäsong underhållning ett par gånger i veckan. 

Lägenheterna
Rymliga och bekväma tvårumslägenheter med ett sovrum och ett vardagsrum. I sovrummet finns två separata sängar eller en mindre dubbelsäng. Möjlighet till två extrabäddar i soffa och en liten bäddbar fåtölj för barn. Alla rum har satellit-TV, telefon, balkong, klinkersgolv och heltäckningsmatta i sovrummet. Badrum med dusch, WC och hårtork. Pentrymed kylskåp, elektrisk spis och enkel köksutrustning. 

Övrigt:
Turist/stadsområde med lokal trafik och närliggande moské som kan verka störande. Totalt 105 lägenheter. Byggt år 1997. Två hissar. Fri busstransport till stranden.

LuftkonditioneringCa 350 SEK/vecka.
KassafackI rummet, ca 210 SEK/vecka.
Pool15 x 8 m. Djup 1,8 m.
Barnpool3 x 3 m. Djup 40 cm. Avgränsad från vuxenpoolen.
KreditkortVisa och MasterCard.
StrandKleopatrastranden. Grovkornig sand.
AdressSaray Mah. Yeni hal yani. 00740 Alanya.

Och detta är en All inclusive period!!!!!!

Detta är Kleopatra stranden där jag och C kommer att ligga och pressa med sliskiga paraplydrinkar:
Kleopatrastranden sedd från Kale, Alanya
Stränder i Alanya, Turkiet
Ahh!! Är så himla glad!!! Det bara rusar i mig!!
Första gången utomlands!! Hoppas att allt bara går bra!!
Nu är det bara att längta, inte alltför länge som tur är, en och halv vecka närmare bestämt!!
Jippi! Jippi! Jippi! Jippi!

Kommentarer
Postat av: Mor

Känns som du är värd det efter all din längtan!! Kram

2007-09-06 @ 11:21:32
Postat av: Storasys

Gud vad kul!
Precis på det här hotellet var Frippes syrra och hennes karl för en vecka sen!
Det var kanonbra där tyckte dom, god mat och fint hotell. Vad avis jag blir, ha så himla kul!!

2007-09-06 @ 11:24:01
Postat av: Hanna

ni kommer få det så j** la härligt!! ÄNTLIGEN!!

2007-09-06 @ 12:40:51
Postat av: johanna

Fy fabian va grymt jäkla avis jag ä på er!!!

2007-09-06 @ 13:34:32
Postat av: animi

Fan va kul.. hopas ni får bra väder så ni kommer tillbaka bruna och fina.. Glöm inte att ta med en kamera så vi här hemma kan få se hur ni haft det.. Lite avis jag med :P

2007-09-06 @ 16:49:40
URL: http://animi.blogg.se
Postat av: Maria

men grattis!
Äntligen!
Hoppas ni får det kanon nu!
Du ska få ett uppdrag förresten!

2007-09-06 @ 19:16:10
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Helena

Tack! Och ja, jag längtar så jag spricker!!!
Många kort lär det nog bli, om jag hinner, ska sola, bada och lata mig oxå!!

2007-09-09 @ 13:04:56
Postat av: kalle

hottelet där e råbra

2008-03-28 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback