En till idol...

Ok, jag har en till...
Som jag nyss upptäckt...
Eller upptäckt och upptäckt, han har funnits länge, men tidigare har jag bara tyckt att han varit överdriven, eller att hans stil har varit överdriven... Det tycker jag fortfarande i och för sig, men efter att nu ha sett lite mer av honom så har jag sett nånting hos honom, som jag inte kan sätta fingret på. Han har nåt... Otroligt fina ögon har han... Och charm.... Och han verkar väldigt insatt i det han gör... Han verkar ha en slags passion för det han åtar sig.. Ja, många klyschor i ett inlägg.... Men ja, såhär ser han ut i alla fall...
bild
Brolle Jr är hans namn...Kolla käkarna....Kindbenen.... Ögonen... Läparna.... Ja, allt.... Mmmm... Mumma....
(Förutom luggen...)
Är väl förmodligen inte den enda som fallit för honom nu under Körslaget-tider....

Annars så var jag på Me and I party idag hos Sys.... Så inom en snar framtid kommer ni att kunna se V glida runt i en sån här tröja:

godisråttorGodisråttor... Handla nån sak till oxå, men det berättar jag inte här....
Sjysst att anordna det partyt just när jag skickat iväg en beställning till Ellos!! Man måste ju bara handla på dessa partyn p.g.a alla fina kläder!! Vilket innebär att Helena kommer inte att ha nå pengar kvar nästa månad... Pust...

Just nu så är vi hos svärisarna och firar svärmor som fyller år imorgon...
Sliter lite med en gammal hosta som bestämt sig för att stanna hos mig. Hostar på nätterna och nu börjar den även orsaka konstant huvudvärk p.g.a spänningen som uppstår i skallen vid själva hostningen...
Ja, jag förstår att intresseklubbarna antecknar för fullt just nu...

Annars så är det måndag imorgon igen, vilket innebär jobb. Får se om även denna vecka flyger iväg, då är det ju snart helg igen då och sova, sova, sova!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ååååå, jaa han är så jäkla snygg!!!!!!!!

2008-04-13 @ 21:31:16
Postat av: c

Kan fan inte heller sätta fingret på det jag heller.. Tror han har DET.. jävligt charmig är han också.. puss!

2008-04-13 @ 21:55:14
Postat av: Maria

Å han har ju ALLTID varit fin och haft en grym röst! Han passar så sjukt bra till att sjunga alla dessa gamla 50-60-tals låtar oxå!

2008-04-14 @ 10:25:48
URL: http://blogg.op.se/ragundamaria
Postat av: Helena

Jo, hans stil är väl förmodligen en del av hans charm!! Och han är ju ganska bra på att låta som Elvis...

2008-04-14 @ 10:38:18
Postat av: L

Aj aj vilken söt tröja! Det var nog tur att man stannade hemma igår för jag förmodar att det fanns en HEL del kläder man inte skulle kunna motstå på det där partyt. Inte bra att utsätta sig för sådant när man inte många slantar har... Och så vill man förståss ha den där bäbisen först också!!! Less less tristess...
Brolles stämma den går inte av för hackor den, and Elvis is never wrong!
Puss påré!

2008-04-14 @ 16:21:54
Postat av: Helena

Ja du L, det är ju bara att gå in på hemsidan www.meandi.se så får du se vad du missade!! Men du kanske inte går helt lottlös, vad vet man...=) Puss på dig med!!

2008-04-14 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback