God morgon!

Klockan är 6 och här är ekot!
Näe då...

Oj, vad jag var oinspirerad att skriva... Kommer inte på nånting att plita ner...

Idag ska jag vara hårmodell på en färgningskurs. Ska bli skitskoj!! "Min" frisör ska på kurs så hon undra om jag och E ville ställa upp som objekt. "Självklart" svara jag på en gång och det är ändå hon som bestämmer hur E ska se ut annars så!! Har gått och längtat!! Ska bli spännande att se vilken färg man kommer hem med...

Annars har helgen varit trevlig. Var på 30-årskalas i lördags. Trevligt trevligt, tog och tokgick hem, vi drabbas alla av E´s och Hannas lilla stegräknartävling... Och alla som vet var vi bor och vet var Vildhussen ligger förstår att det är en ganska bra bravad klockan två på natten...

I söndags tog vi lite sovmorgon, sen var det till och byta däck, och sen till Kyrkan där Lillasyster sjöng med Py Bäckman... Ja, åsså ca 105 pers till då...

Det är lustigt ändå... För innan så tänkte jag, "JA, Py Bäckman, det namnet känner man ju till..."
Så kommer man till Kyrkan, och har ingen aning om vem människan är som man ser...
Sen visar det sig att hon bl.a skrivit Stad i ljus åt Tommy Körberg

Och att hon även skrivit Gabriellas sång till filmen Så som i himmelen, ni vet den där "Jag vill känna att jag lever..."
Bland andra många saker... Så då visste jga ju vem det var ändå, bara inte att det var hon...

Om ni förstår...

Nähä, bättre än såhär blev det alltså inte...

Får vi se nu då vilken  hårfärg jag har imorgon.. Just nu är det nåt i stil med brun/koppar/slingat färgat typ...
Adjö!


Kommentarer
Postat av: Paulin

Spännande att färga håret i lite nya färger :) Själv ska jag iväg om en liten stund och klippa mig..och förmodligen är det en del hår som kommer ryka...^^

2008-04-29 @ 08:15:18
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback