Hej å hå!

Så har det gått en vecka då..
På motionslivet/bantningen/sundare livet...
Har det gått bra?? -Ja, har promenerat i stort sett varje dag, ätit mycket frukt och grönt, druckit mycket vatten...
Känns det bra?? -Ja, riktigt bra, har fåttm ycket bättre kondition på bara lite drygt en vecka??
Har jag gått ner?? -Näe, däremot har jag gått upp ett kilo!!! Ha!! Skoj...
Åt jag pizza igår?? -Ja...
Var det nödvändigt?? -Näe...
Vägde den ett kilo?? -Näe, definitivt inte... Men ändå har jag gått upp ett kilo... Och innan jag var ut på promenad kvart över fem i morse och hade varit på toaletten vägde jag 1,2 kg mer än förra veckan...
Motiverande?? -Näe.... Är det verkligen så att man "sväller upp" en gång i månaden, så måste jag ha gjort det... För mitt liv och leverne den sista veckan har verkligen inte varit sånt att jag ska ha gått upp ett kilo... Om det inte är så att jag byggt en himla massa benmuskler efter alla promenader uppför Pålgårdsbacken...
Är jag sur?? -Ja, lite grann faktiskt... Men nu ska jag bara kämpa ännu hårdare!!
                                                                                                                   

Imorgon är det en liten tjej som fyller 1år!! Helt otroligt... Ett år!!
image112

Ha en bra Sista april, och var försiktiga med smällarna!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Det är klart att det extra kilot är muskler! Tro inget annat :)

2008-04-30 @ 13:11:03
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Tror jag med! Men det är ju så där, att vad man än stoppar i sig som väger max 500g så nog f-n går man
upp 1 kg oavsett.... Knepigt!

2008-04-30 @ 16:43:30
URL: http://mattjat.blogg.se
Postat av: Helena

Paulin: Ja, men jag menar det... Måste bara vara så..
Helena: Ja, det är ett riktigt fall för forskarna... Emil höll dessutom på att fundera ut formeln för en graviditet.. Man stoppar in ca 10g, man går upp ca 20kg, ut kommer en bebis på ca 4kg, men man går ner ca 10-15kg.... Hur går det ihop?? Hur ser den matematiska formeln ut??

2008-05-02 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback