Och helg igen...

Nu är det i alla fall fredag...
Solen strålar och fåglarna kvittrar... Gud vad man orkar med mycket i dessa tider.
Imorse till exempel börja jag jobba vid tio. Men det är vad som hände innan dess som är intessant eftersom jag i vanliga fall då skulle ha klivit upp kanske halv tio. Imorse gjorde jag följande:
*Tog av alla sängkläder
*Hängde ut alla sänggrejer
*Samla ihop och sortera tvätten, starta en tvättmaskin
*Åt frukost
*Gick en 45min promenad
*Hängde tvätten som då var klar (UTE!!!) och starta en ny maskin
*Fräscha upp mig och for på jobbet...

Va!?!?! Är inte ni imponerade så är jag det i alla fall!!

Har faktiskt lyckats hållit promenaderna hela denna vecka!! Men det är nu det brukar falla, på helgen...
Eller att komma igång efter helgen om jag inte motinerar nåt då...
Men eftersom vädret gör en så pigg och glad så kanske det kommer att funka! Jag ska tvinga mig själv, det är allvar denna gång...

Nu måste jag jobba lite oxå...

Trevlig helg på er allihopa, för det ska jag ha!!

Kommentarer
Postat av: animi

Oj vad du är duktig!!!

2008-04-25 @ 15:36:51
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback