Lucia

Så har vi lussat hos både Momma å Gammelmomma.


 -Men knäpp då, så jag slipper sitta stilla nå mer!!

Två generationer ifrån varandra, men ack så lika...

Momma var i bakartagen.. (Alltså min Momma, Selinas Gammelmomma)

Och apropå vykort... (Blev ingen riktig fotografering, bara några snabba efter vägen...)


  
Ja, jag tycker verkligen synd om er stackare som inte får uppleva detta...
Om det nu är nån utsocknes som läser min  blogg vill säga...
Är ju lite svårt att veta eftersom det lämnas så få kommentarer... Idag har det till exempel varit in 25st, och inte ett enda ord har de lämnat...  Man kanske får börja lämna såna där frågor som ni kan svåra på, om ni inte har nåt annat att säga då. Hur har ni firat eran Lucia??

Nu ska jag se om det lilla trollet är tänkt att sova. Hon somna i bilen så lägligt tidigare i ca fem minuter, vilket räckte för att hon fortfarande inte har somnat om i sängen som jag bar in henne till... Men nu börjar det bli tyst i alla fall... Hoppas hoppas hoppas, vore ju himla bra om hon sov innan man ska lämna igen henne...

God afton på er!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Men så roligt att se bilder på Selina!

2008-12-13 @ 22:39:22
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback