Modetävling

"Nu pågår en tävling i lindaslya tillsammans med modeakuten.se där man skall mixa ihop sin önskeoutfit som man sedan har chans att vinna, detta är mitt bidrag i tävlingen."

Denim Jeans med strassBlommig HalternecktoppÖrhängen 14k äkta vitt guld, klar cubic zirkonia stenar
Artikelnummer: 3554                   Artikelnummer: 3319   Artikelnummer: 2042
Underdel                                           Överdel                           Smycke

Jeansen valde jag, för jag gillar verkligen jeans, och avd e jag tittade på gillade jag dessa bäst. Jag är så himla dålig på att köpa byxor annars, så om jag nu vinner är det ju jättebra att få ett par!!
Toppen tyckte jag bara var sååå fiiin, med blommorna och färgerna. Jag fastnade för den på en gång jag såg dem.
Smyckena var nog svårast att välja, för jag ahr inga piercingar. Men såna här örhängen går ju aldrig ur modet, så då tänkte jag att då väljer jag dem!

Jaha, bara att vänta och invänta resultatet nu då!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback