Onsdag igen...

OK, nu har jag ändrat startsidan, så nu kan ni läsa hur det verkligen ligger till (Helena och Paulin)!!

Onsdag=vägdag... Och hur gick det denna vecka då?? Ja, -0,1... Det är inte mycket men det är nåt. Trodde faktiskt att den skulle visa på plus, efter en riktig svullarhelg, men icke. Så bara detta faktum gör mig glad!!

Annars tänkte jag bjuda på lite bilder idag, har lagt in lite bilder från kameran, så nu får ni njuta av min älskade systerdotter Selina!!

image47
Detta är en äkta Selina-min!!!
       
                           Hmm, undra vilken sida av släkten kinderna kommer ifrån??

Vilka söta små saker jag har på fötterna!!

Och med detta var det allt jag hade att säga idag..
(Ja, jag har varit barnvakt igen och förvandlats till en galen papparazzi!! Men jag kan verkligen inte låta bli!!)

Adjö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback