Bantning...

Jaha, imorse var det dags för vägning igen.. Var lite deprimerande faktiskt. -0,2kg.. På en vecka!! Trodde nog det skulle vara mer, men däremot har det gått jättebra för E!! Ja, jag hade ju int gått upp heller och så det är ju fortfarande positivt. Och igår mätte vi oss igen, och alla vitala delar (alltså de som jag lider mest av) hade minskat med några centimetrar, så det avr ju riktigt skoj!!
Men ok, som jag sa, så ska jag inte slås ner av detta, jag vet att man itne kan gå ner två kilo i veckan hur länge som helst, det är inge bra heller. Enligt många ska man ligga på ungefär ett halvkilo i veckan, och då är ju fortfarande mitt medel över det, med ett kilo/vecka. Jaja, i alla fall så känner jag ju bara att jag måste kämpa mer och bättre, så nånting gott har det ju med sig, annars hade det ju varit rena semestern att banta om man går ner två kilo i veckan...

Idag bär det av mot Stockholm oxå, så nu är min jobbarvecka slut.Om exakt två och en halv timme förhoppningsvis. Hoppas bara att väglaget är bra, så det inte är slask och halka hela vägen ner, som det är här...

Andra inte så glädjande nyheter är att V kräktes i morse, så jag hoppas vid gud att varken jag eller E har blivit smittade. Vore ju skoj om nån av oss skulle börja kräkas i Hudiksvall eller Söderhamn eller sådär, så var hela den semestern förstörd...

Jaja, nu ska jag slita i två timmar till, innnan det bär av mot hufvudstaden.

Auf wiedersehen!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja just ja nu åker ju ner ikväll! Kör försiktigt!! Ska ni också på Naturhistoriska på lördag förresten? en annan fråga: vad ska ni göra innan showen på lördag? 0,2 är bra! kämpa på! kram!

2008-01-16 @ 15:29:50
Postat av: Kickan

Cosmonova o naturhistoriska är ju samma sak! Maria o markus ska också dit, och tydligen Ante & c/o =) Jag vill iaf gärna gå både på museet och cosmonova om man hinner! Nej johanna har inte ringt, men det var det jag tänkte fråga: ifall jag kan äta med er? Tydligen är det 23 på det där stället (!!) Jag och johanna får planka in oss, eller hon kanske hunnit fylla?

2008-01-17 @ 00:13:52
URL: http://kickan.blogg.se
Postat av: DD

Det ar val egentligen matten som raknas? Om du minskat i matt men 'bara' gatt ner 2 hekto maste det val betyda att du fatt muskler, eller?
Oavsett sa ar all viktnedgang i ratt riktning, och du ska ha cred for det!
Lycka till!

2008-03-04 @ 23:09:25
URL: http://direlydiverse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback