Buhu..

Jag som är så duktig!! Så här blir det jämt!! Varenda gång!!

Igår var vi ut och promenerade igen. Vi var ute i drygt en timme och gick. Och vad händer?? Jo, jag får skavsår. I mina skönaste skor, graninge kängorna som jag haft i tre-fyra år... Jag har aldrig nånsin fått skavsår av de förut, och då ahr jag gått mycket med dem... Bara för att jag kommit igång och varit duktig. Så här blir det jämt, när jag väl kommer igång med motionen så blir jag alltid förkyld, eller som nu skavsår eller nåt annat som stoppar mig. Förkylningen har jag redan, men den skiter jag i, men hur ignorerar man ett skavsår?? Jag kan ju knappast traska ut i foppatofflorna ut i snön...

Näe, nu må jag åka hem koch försöka sova en stund, är schweintrött och V kommer om en timme...

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback