End of helgen..

Så var det söndagkväll och helgen lider mot sitt slut. Men det har varit en väldigt skojig helg!! Evergrey var grymt bra!! Och efter spelningen kom de ner och pratade ochhälsade och skrev autografer med folket. SKoj att de kan göra en sån sak!! Och idag har vi varit ute på skoter och pulktur. Vi hittade en jättebra backe, inte den som var tänkt från början, en mycket bättre, och när vi for hem kunde vi åka snowracer nerför kanske en halv km!! (obekräftade uppgifter, men det kändes väldigt långt!!) Och tack vare digitalkameran ska ni nu få vara med och dela min helg!!
Nu är jag en stolt ägare till en sån här t-shirt!!

Här spelar dem.. Lite svårt att ta bilder när man står längst bak... Eller att få bra bilder alltså...

Hela bandet utom en av gitarristerna, han fick en egen bild..

Här är min kusin A (th), kompis K (tv) och sångaren i mitten.

Skoterdagen såg ut såhär:

Hanna dokumenterar oxå.. V är redo!
(Kommer finnas mer bilder på hennes blogg)

Fastkörning när vi skulle frakta grillplatsen till nya bättre backen!

Men V är med i alla fall!!

Och P och Tindra!!

Ingen dålig utsikt!!


Hanna röjer i backen..

Jaha, då var det dags att gå upp igen då... Himla effektiv kaloriförbränning!!

Här är vi på väg hem, jag och V sitter på varsin snowracer efter skotern!!

Det var allt. Nu är det badkaret som hägrar!

Adjö!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Å va mysigt!!! Jag vill också göra sånt där! Snart.....

2008-01-27 @ 21:46:15
URL: http://blogg.op.se/ragundamaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback