Jippi!!

-1,9 kg!!!


Det är ju jättebra!! Måste bara försöka ställa in mig på att det inte kommer att gå lika lätt alla veckor. Så här blir det alltid när jag ska gå ner i vikt (ja, har provat några gånger), att första veckan går det skitbra, men sen planar det liksom ut och minskar inte lika mycket. Men det vet jag ju nu, så denna gången ska jag inte ge upp bara för det..

Ikväll ska jag försöka ignorera skavsåret också och gå på promenad, plus att jag sprungit upp och ner för pulkabacken nästan hela dagen..

Men nu är jag hungrig, så nu ska jag åka hem och hoppas att min käre sambo har lagat till en spännande, kulinarisk middag åt mig!!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Vad duktig du är!!

2008-01-09 @ 17:32:22
URL: http://kickan.blogg.se
Postat av: Mor

Dom säger ju att man ska ha ett snitt på ett halvt kilo i veckan, så du har ju fixat 4 veckor på en gång:-)

2008-01-09 @ 20:25:48
Postat av: animi

Grattis! De är ju jätte bra!! Nu är de inte äns en vecka kvar till sthm :)

2008-01-13 @ 18:28:31
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback