God morgon världen!!!

Så var sista natten soven nere i stora hufvudstaden...
Det har varit en mycket trevlig resa med mycket upplevelser.

Nu väntar frukost och sen lite mera packning, fast jag gjorde det mesta igårkväll...

Det är alltid nåt speciellt att vara i Stockholm. Vi var på semester hit varje sommar ända tills jag fyllde 12-13 kanske...
Och jag får en speciell känsla... Eller egentligen: Förut hade jag alltid en speciell känsla, men jag får aldrig den nu, men jag skulle gärna vilja få den. Undrar om det är för att man börjar bli gammal och mer erfaren och inte lika lättimponerad?? Lite trist är det i alla fall. Men jag brukar kunna plocka fram den där känslan ibland, och minnas hur det kändes, och då längtar jag verkligen efter Stockholm...

Men nu är det frukost!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback