O hoj!

Dags att uppdatera kanske... Blir nog kanske ganska sällan uppdaterat här nu... man vill ju bara vara ute hela tiden!!

Men vad har skett då... Ja, fiske, sol och bad, regn, tv och slappa.....
Hmm, kommer inte på nåt nu.. Men så fort jag gör nåt, så tänker jag hur jag sak skriva i bloggen och så, knäpper kort för att kunna lägga in osv, men sen så blir det ju aldrig nåt inlägg av det...

V fyllde 5 år i torsdags i alla fall, och då fick han ett enormt stort paket, som jag knäppt kort på, men har ju ingen kamera nu eftersom jag är på jobbet, och i paketet fanns en fyrhjuling!! Plus att E fixat en fyrhjulingsbana... Ni kan ju ana hur sugen han var på att öppna nå fler paket...

I helgen var vi bjudna på lite grillfest. Jätteskoj, med kloter och rappakalja och en massa härliga skratt!!

Denna vecka har jag blivit förflyttad som vikarie till en annan förskola. Så det är skoj med lite omväxling, även om det känns lite sorgligt oxå eftersom alla mina "ansvarsbarn" snart börjar förskolan, och då vill man ju säga hej då till alla innan de går på semester...

Nu är rasten snart slut, så det blir inget mer denna gång, men jag hoppas att det snart blir lite bilder och sånt, annars får ni hålla till godo!!


Soliga sommar kramar, nu när solen och värmen äntligen hittat tillbaks till Hammarstrand!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback