Bilder!!

Nu har jag äntligen lyckats få med mig datorn till ett internet, så nu ska ni få lite bilder.
Har tagit ännu mer skoterbilder nu ihelgen, har varit ute på tur två dagar i rad, helt underbara dagar med perfekt skoterföre i mitt tycke, minusgrader, klarblå himmel och strålande sol!!

Men först tänkte jag ni skulle få se mitt fina påskpynt:
 

Och nu kommer helgens skoterturer. Blev inte så mycket bilder tagna men lite fina vyer i alla fall...
Är så skoj, för nu är det mina EGNA vinterbilder jag kan lägga in, och inte bara längtan efter några...
Söndag:
                                    
Älskling!!                                                        C på D's skoter

D på väg mot ett hopp över en rasad lada..

Åh hopp!! Lite seg med kameran bara...



I snörökmolnet döljer sig D som precis kvaddar... Väldigt snabb med kameran!

Detta är kraftlinan vi tog oss an. Härlig körning!!

Måndag:

Fina vintervyer!!

C solar sig medans E och D mekar med E's skoter som tappade en bult..

En av backarna vi besteg. Dagens härliga körning var en massa enorma hyggen.

Nu blir det ett nytt inlägg med Kall-bilderna..

Hej...

Kommentarer
Postat av: Maria

Den där kraftledningen känner jag igen och saknar! Kommer du ihåg när du och Lena åkte med oss där....? :-)

2008-03-27 @ 11:54:02
URL: http://blogg.op.se/ragundamaria
Postat av: Helena

Ja, jag kommer ihåg... Har drömt mardrömmar om den... Nu kom vi ut på den från ett annat håll, och först visste jag inte att det var den, då hade jag nog aldrig åkt dit!! Men nu var det helt perfekt att köra där, med bara lagomt med lössnö och hårt under. SÅ nu var det ingen risk för fastkörning. Efter ett tag tyckte jag mig känna igen vissa bitar, och sen åkte vi på brantvägen där oxå, och då blev det ju liksom bekräftat...

2008-04-04 @ 06:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback