Japp..

Så var det måndag igen...

Ihelgen har det varit fullt upp kan man säga...

I fredags var vi och kika på en kompis sproilans mc, och fira hans sambo som skulle fylla år dagen efter, två flugor på smällen liksom...
I lördags var det pimpeltävling med E´s jobb. E chockade alla och drog upp sin största fisk nånsin.

En abborre på 1,225kg, 45cm lång...
Han kom förvisso bara tvåa i tävlingen, men han hade den i särklass största fisken.

Sen bar det av hemåt, till min kära moder som fyllde år..
Sen till E´s föräldrar där vi råkade stanna kvar över middagen, så vi blev bjudna och slapp laga själva... =)
Sen hade kära kompis C ringt och ringt och efterlyst oss, och ville umgås. Vilket vi gjorde.
Vin och melodifestival blev melodin för kvällen, mycket trevligt, blev lite smålulliga och sentimentala enligt E som inte var särskilt lullig... Hmm, blir ju så....

Igår söndag grenslade jag, E och V skotrarna och drog till grannbyn där min käre kusin med familj bor. Min andra kusin och P kom släntrande efter en stund. Så blev det lite lunch och fika där innan det bar av hemåt igen. Mycket trevligt, även fast det är väldigt lite snö på lederna...

Sen blev det middag med Kusin och P, supergott med biff och klyftpotatis.
Och sen kom svåger M och infriade E´s present om hjälp med uppsättning av tak-/dörr-/fönsterlister i badrummet. Så då var det gjort oxå, var ju bara drygt ett år sedan badrummet var klart...  Och kvällen avslutades med en film, Cloverfield nånting... Om det där jättestora monstret som anfaller manhattan... Det är ju jordens centrum, så det är ju klart att allt ska hända där...

I alla fall så har jag bestämt mig nu att jag ska ta nya tag i viktfrågan... Detta funkar inte längre, så C, I, E eller nån annan som läser detta: Ni har fritt fram att släpa med mig på promenader!!!

Nu ska jag jobba...
Puss!


Kommentarer
Postat av: c

haha... ja det var ju inte så trevligt att jobba dagen efter... hade lite ont i huve. Men va fan... vi firade ju melodifestivalen =) Kram!!!

2008-03-18 @ 23:36:43
Postat av: Helena..

C: jo, men precis för vi har ju alltid varit riktigt fan av melodifestivalen!!!

2008-03-19 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback