Viktelivikt..

-0,3kg, alltså -4,9 totalt...
Jag fortsätter att förvåna mig själv, för jag far och småsnaskar på onyttigheter hela tiden, och promenaderna blir färre och färre... Eller ja, förra veckan vart det ju några för då hade vi fortfarande voffsarna... Men jag räkanr fortfarande med att jag "bantar", eller det är ju det jag inte gör denna gången... Jag håller på att lägga om min livsstil... Leva ett sundare liv... Så det är väl därför jag inte ger upp... För det är ju mitt liv nu.. Jag är bara lite dålig för tillfället att INTE unna mig saker....

Ja, och knappast lär det väl bli bättre hälsokost i fjällen, kolbullar, varma mackor.... Men å andra sidan så är det ju ganska jobbigt att åka skoter, så några kalorier lär man väl förbruka, även fast det itne blir några promenader...

Näe,  nu må jag jobba de sista timmarna, innan min långhelg!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback