Bloggtorka

har jag haft i helgen, som ni kanske märkt.
Men det är nog för att det inte hänt särskilt mycket.
I fredags bakade jag ju, och några vänner var här och hälsa på. Var nog ganska osocial med alla utom bullarna.
I lördags var hela jag bara off hela dagen, det enda jag gjorde på dagen var att tvätta lite, vika lite tvätt, sitta framför tv:n.
Sen var vi till svärföräldrarna på en förtidig farsdagsmiddag. Sen for vi hem till soffan igen. Såg dansbandskampen för första gången. Alltså, det kändes som o hela programmet får en annan dimension bara för att Peter Settman är programledare. Sen blev jag lite brydd, har läst att hon, Anna hade en helt galen frisyr som ingen förstod sig på, men jag säger bara Magnus Carlsson. Om Linda Rosing har injicerat för mycket botox eller vad det är i läpparna, så har ju Magnus transplanterat alldeles för mycket hår!! Oh, my god, can someone please stop him!!


Han såg ju helt galen ut!! Och nyfrissad är han ju oxå, förut hade han ju lång snelugg.
Näe, tacka vet jag Anna säger jag, hon ser ju cool ut!!

I söndags så låg vi ganska länge och drog i sänge, så skööönt, sen for vi hem till min far där vi spendera några timmar.
Sen for vi till Systeryster på Näset, för M behövde lite hjälp av E.
Sen handla vi och laga rödvinsfondue och hemmagjorda klyftpotatisar. Mhm, det gjorde vi. Fick till en väldigt god fondue, men jag tyckte inte smaken lyckades föras över till det vi doppade. Vet inte om det beror på att vi hade rostbiff istället för oxfilé, eller om det berodde på nåt annat. Nån som gjort rödvinsfondue nångång som har nåt bra tips????
Efter maten blev det kaffe och/eller glögg i soffan med nybakebullan!! Och sen soffliggning såklart.

Nu ska jag däremot ägna mig åt sängliggning.

God natt på er!!

(Det börjar verka i mitt öra, banne mig, hoppas det inte är nån inflammation!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback