Måndag

Goddag alla glada!! Så var det måndag igen. Jag tycker veckorna går väldigt fort, och helgerna går ännu fortare.
Så vad gjorde jag i helgen nu då?? Har ju fått backning för att jag inte uppdaterat tidigare... =)
Först åkte vi till våra kära grannar på nedersidan av åkrarna på middag och fest med maskerad. Det var väldigt trevligt, med många otroligt fina utstyrslar, min har ni ju redan sett. Där fick vi bland annat smaka på älgbajs, avklippta fingrar, galla, älglik och rutten fisk. Det smaka oerhört bra. Detta efterföljdes av en bajstårta!! Sen gled några av oss ner på kyrkogården och några tände ljus och andra bara myste. Så otroligt stämningsfullt det var!! Försökte mig på att föreviga denna stämning, men det blev inte bättre än såhär:


  

Sen åkte det fram en gitarr och allsången var given. Lyckades oxå knäppa ett otroligt lustigt kort på värdinnan som underhöll oss i säkert 20 min. Vi garvade läppen av oss och förlängde livet med minst fem år var!!
Sen drog jag och U till min kompis I vilken var våran andra inbjudan denna kväll. Där hinka vi lite mer sprit, och den självskriva turken. Plus en å annan otroligt äcklig snaps. Sen blev det biljard på "puben". Nu har vi ju äntligen en pub som faktiskt är öppen på helgkvällarna, en eloge till de holländska ägarna av Lergodset.

Läcker värre....

Sen när vi var nöjda där drog vi till en annan privat ordnad halloweenfest. Där stannade vi inte särskilt länge, utan lämnade bara en blixtvisit innan vi drog hem och kröp ner under täcket. En mycket trevlig kväll, där vi hann med det mesta.

Så, nu vet ni det, nu ska jag lägga mig ner och mysa en stund alldeles för mig själv med nyaste amelia som kom idag och aftonbladet och Sofies mode, under en filt, med tända ljus. Sen ska jag hänga lite tvätt innan jag drar till U och går på promenad, för det var det alldeles för länge sen jag gjorde.
 

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Hanna

fy tusan vad den där soffan såg inbjudande ut!! Ja det där kortet ska bevaras som en mörk hemlighet.... ag säger bara usch USCH

2008-11-04 @ 12:35:30
Postat av: Helena

Hej hopp!

Dax att lämna en kommentar, tittar ju in här varje dag nu för tiden:) Bra att du har uppdaterat om Halloween så jag slipper vara nyfiken nå´ mer;)

Vi ses!

2008-11-04 @ 16:06:26
URL: http://www.slattmyrens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback