Ny radiofavorit!

Nu har jag hittat min absoluta favvoradiokanal eller rättare sagt kanaler. Eller det var inte jag som hittade den, det var min ständige vapendragare i julstriden julfriden, Pauline.

Julmusik dygnet runt, på kanske 50 olika kanaler. ALa med sin egen genre av julmusik. Kan det bli bättre?? Ja, det kan det faktiskt, för är det nån låt man inte vill lyssna på, så är det bara att byta! Med ett litet tryck hoppar man till nästa låt, genialiskt!!
Så nu ljuder julmusiken hemma för fullt. Ja, jo jag vet att det tjuvstart, och att jag förmodligen kommer att vara less innan första advent, men jag kan bara inte låta bli. Fast förmodligen blir jag nog aldrig less, tror inte jag kan bli less på julen eller ala dess tillbehör.

Nån som däremot blir less är E och framförallt på att jag spenderar så mycket tid vid datorn, så nu är det dags att slita sig igen.

Ska laga kotletter och en potatiskaka som jag hitta recept på hos min namne Helena.

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback