Pjuh...

Åhh, vad jag hade saknat yogan!! Blev ju inget förra veckan, och de senaste dagarna har jag känt mig så himla stel, så idag har jag gått och längtat hela dagen!! Nu känner jag verkligen att jag skulle kunna göra hemma oxå, alltså att jag har behovet, så en yogamatta i julklapp skulle passa sig ganska bra alla släktingar!! Och det var så himla skööönt!! Kände för varje solhälsning hur kroppen mjuknade och blev längre och längre. Och nu är jag helt slut, på ett skööönt sätt.
Ett stor fång med rosor till Hanna, som gör detta möjligt!! Tack så mycket för att du gör detta för våran skull!!


Och va kul att jag får kommentarer!!! Blir så himla glad när jag går in och kikar och ser att jag fått kommentarer!!
Även om jag vet att ni läser ändå, när jag träffar er, men det är så himla kul ändå.

Nu är det Desperate!!!

God kväll!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men nu blir alldeles gråt mild ...igen!! Tack så jätte mycket... åhh jag blir så glad!! kram kram (och så roligt att du tycker att det är roligt och skönt)

2008-11-04 @ 21:56:28
Postat av: Linda

Ja du Helena, jag håller med dig! Sov som en liten gris efter träningen i tisdags, å blev säkert 4-5cm längre, vore faktiskt spännande att mäta sig före å efter passet.

2008-11-06 @ 18:44:44
Postat av: Helena

Ja, vi kanske får inleda varje pass med en mätning. =)Och om man inte blir fysiskt längre, så växer jag psysiskt i alla fall, av att jag klarat av det!!

2008-11-07 @ 17:20:58
Postat av: Helena

Psysiskt?? Psykiskt....

2008-11-07 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback