Ruskigt!!

Alltså detta är det bara särskilt insatta människor som kommer att förstå. Jag ber om ursäkt till er andra, ni tycker förmodligen inte detta är ett dugg tragiskt, eller förståeligt alls. Men det är en lång historia, och kanske ganska pinsam egentligen för utomstående som inte var närvarande vid ett specifikt tillfälle, så jag tänker inte berätta den för er nu. Men jag har hittat en sak, som vi verkligen borde ta till oss. Har jag inte varit feminist förut så är jag det nu. Såhär får det bara inte gå till...

Vi kan inte bara sitta och titta på medans de planerar att utrota mänskligheten och våra värdefulla sniglar!!
Nu måste vi stå upp för oss själva kvinnor!!

Längst ner står det "Möjliga och omöjliga metoder att överlista och döda trädgårdens fiende nr 1".
Att man måste överlista sniglar är jag helt på det klara med, men "trädgårdens fiende nr 1" förstår jag inte alls. Det beror väl helt på om man har gröna fingrar eller inte det...

Ja, lite rädd blev jag allt när jag upptäckte denna bok, nu gäller det att vara på sin vakt!!

Kommentarer
Postat av: Paulin

HAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!! (Jag tror att jag fattar iallafall...känner igen det där uttrycket från er nån gång...;D)

2008-11-25 @ 16:47:05
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback