Stackars mig!!

Nu är jag sjuk!!
Är hemma från jobbet idag, hes, full med snor och hostandes...
Trodde jag skulle åka på sjukstugan oxå och undersöka mitt öra, för igårkväll började det värka ordentligt i det, men i morse när jag vakna var trycket borta, och det har inte kommit tillbaks än. Så vi får väl avvakta så länge.
Det känns ju bra i alla fall, för öroninflammation är inge skoj, man kan som inte göra nåt för att få det att släppa.
Och hes som sagt, låter som en kraxande kråka, när jag inte bara piper och tjuter... Som tur är har jag inte så ont i halsen, utan bara hes.

Jaja, nu har jag tyckt tillräckligt synd om mig själv. Nu ska jag äta lite frukost och titta på Top Model 7.

Kan hända att det kommer fler inlägg idag, om jag blir gäralös....

Hej!

Kommentarer
Postat av: Mor

Så nu ser du inte bara ut som Kristina Lugn......skämt åsido, kram på dig!!

2008-11-13 @ 12:27:12
Postat av: Helena

Va?? Fattar inte...

2008-11-13 @ 15:18:52
Postat av: Anonym

Med raspig röst.....du var ju hes

2008-11-13 @ 16:35:54
Postat av: Helena

2008-11-13 @ 18:19:23
Postat av: Helena

Ja, just, jo det kan man verkligen säga att jag har...

2008-11-13 @ 18:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback