The X-files


Har precis sett Arkiv X - I want to believe. Den var faktiskt hyfsat bra, bättre än jag trodde den skulle vara.
Var ju lääänge sen man såg Arkiv X, typ på mellanstadiet. Men det kändes inte riktig som Arkiv X, som jag mindes det. Inte typiskt Arkiv X liksom..... Men en bra thriller. Förutom en sak. De har fått pengar av google, det märktes tydligt. Först satt Scully vid datorn och googla, vilket ju var helt ok, visst reklam, men ändå trovärdigt liksom. Men sen hittade de en adress som de skulle till, och då säger Skinner, ni vet typ chefen
"Maybe I can google it" och plockade upp sin mobil.
Men alltså hallå, maybe i can google it ?? nån måtta får det ju vara. Och dat var liksom inte bra gjort heller. Det var nästan så han vände sig direkt in i kameran och sa det, och gjorde liksom en paus efteråt... De hade ju lika gärna kunnat satt in en banner med texten "VI ÄR SPONSRADE AV GOOGLE"... Näe, då blev hela filmen oseriös och kändes som ett reklamjippo istället för att man verkligen velat livat upp The X-files igen.

Jaja, var bara det jag ville förmedla till världen, nu ska jag duscha och sova, eller så duschar jag i morra bitti, känns jobbigt att hoppa in i duschen nu....

God natt på er alla i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Stefan såg samma film igår när han låg på soffan och jäste (...av nån anledning var han väldigt trött...)och han sa precis som du. Den var bra, men vart höll Arkiv X-känslan hus?

2008-12-01 @ 18:43:21
URL: http://mattjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback